Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
4060651406   Competències bàsiques expressió escrita ESC Escursell grup impulsor
2015-2016   Assessorament. Educació Infantil-Primària
  
   8/10/2015 - 13/5/2016 (30 hores) de 12:30h a 14:00h
   ESC Escursell i Bartalot
   ctra. de l'Estació, s/n (Ripollet) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Vallès Occidental VI
  
  
  
Inscripció   10/09/2015 - 27/09/2015
  
Descripció i   Metodologia:   Seminari guiat pel grup impulsor, que és qui experimenta i posa en comú les experiències que es treballen al seminari de coordinació, intercanviant experiències de treball, arribant a acords de com treballar aquesta competència
-fer el seguiment, és a dir com treballen aquests aspectes habitualment a l'aula
-aportació teòrica que permeti situar-nos i identificar dificultats i mancances en la pròpia pràctica
-exemples pràctics per experimentar en el seminari, amb l'objectiu de vivenciar i compartir l'experiència
-preparar bases d'orientació i d'altres suports que serveixin de bastida a l'alumnat a vivenciar i compartir
-incloure en la proposta de treball instruments d'avaluació i d'autoavaluació que ajudin a l'apropiació i a la gestió d'errors
-lectures de suport: articles, capítols, fragments...per aprofundir i clarificar, com a complement.
  
Objectius   Els objectius d'aquest seminari són:
-traspassar la informació del seminari de coordinació als cicles
-aplicar a l'aula les diferents activitats
-experimentar estratègies de treball
-arribar a acords de com treballar aquesta competència
-fer el seguiment
  
Continguts   Expressió escrita
Revisar el treball fet i ampliar-lo a d'altres tipologies (textos narratius, explicatius, instructius, definició, comparació...)
-Pauta o guió per ajudar a explicitar el punt de partença de cadascú, és a dir, com treballen aquests aspectes a l'aula habitualment
-aportació teòrica que permeti situar-nos i identificar dificultats i mancances en la pròpia pràctica
-exemples pràctics per experimentar en el seminari, amb l'objectiu de vivenciar i compartir l'experiència
-preparar bases d'orientació i d'altres suports que serveixin de bastida a l'alumnat
-incloure en la proposta de treball instruments d'avaluació i d'autoavaluaicó que ajudin a l'apropiació i a la gestió d'errors
-lectures de suport: articles, capítols, fragments...per aprofundir i clarificar, com a complement
  
Avaluació   Satisfacció, aprofitament i transferència a l'aula i al centre.
  
Requisits de  certificació   Assistència a un mínim del 80% i realització de les tasques d’aprofitament de la transferència de la formació.
  
E-mail   crp-montcada@xtec.cat
  
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent